fredag 9. november 2012

Bloggtreff på CC Gjøvik


I kveld har jeg vært på bloggtreff på CC Gjøvik. Dette var en ny og spennende opplevelse! Jeg inviterte med meg en god venninne og vi suste avgårde fra Lillehammer til Gjøvik.

TAKK til Inger med bloggen «Mor Inger`s hus» for invitasjonen og takk til senterleder Vibeke som tok oss imot med åpne armer.

Nå nyter jeg supergod sjokolade fra interiørbutikken hvitTRÅD i sofaen foran fjernsynet J I morgen skal jeg blogge videre, jeg har mer å dele fra besøket på shoppingsenteret. Dette var ikke mitt første besøk og definitivt ikke mitt siste. Det er mange spennende butikker her og en full handlepose tok følge med meg hjem J
 
 
I Black Design sin butikk, fra venstre; Inger «Mor Inger`s hus», daglig leder ved Black Design, Elin «Inspirasjon fra Elin».


Et bilde fra min favorittbutikk; hvitTRÅD

3 kommentarer:

  1. Takk for i går. Ja det var en koselig og spennende kveld.
    Koselig å møte noen av de en "kjenner" via bloggen.
    Håper det ikke blir så lenge til en kan få til noe lignende et annet sted i nærheten.
    Ønsker deg en riktig god lørdag :)

    SvarSlett
  2. Takk for i går. Mye fint å se på, ingen tvil om det. Hyggelige bloggere og kjempe hyggelige butikker.
    Får håpe det ikke blir så lenge til neste bloggtreff :)
    Ønsker deg en god helg :)

    SvarSlett
  3. Så kjekt det så ut :))

    Klem Bente

    SvarSlett